Ruszamy!!!

Dziś ci mali, mniejsi i najmniejsi licznie przekroczyli próg naszego Przedszkola.
Ja - jak zawsze - obserwowałam wszystko z mojego "magicznego obserwatorium" na purpurowej ścianie w szatni-salonie. A oto moje wnioski z dnia pierwszego:
- niesamowicie rosną te nasze przedszkolaki --> Majeczki z "Elfów" prawie nie poznałam!!!
- najmłodsze "kwiatuszki" są naprawdę dzielne --> brawo dla Kubusia i Patryka!!!
- po wakacjach wyraźnie też widzę, że rośnie nam kolejne "pokolenie" przedszkolaczków - witam Antosia (2,5 miesięcznego już braciszka Stasia z "Elfów), Zosię (siostrzyczkę Michasia ze "Zwierzaków"),Basię (jeszcze przez jakiś tydzień w brzuszku mamy Julci ze "Zwierzaków") i braciszka Jasia ze "Zwierzaków" (na razie jeszcze chwilkę pod sercem mamy).

0 komentarze:

Prześlij komentarz